Το μυστικό της επιτυχίας των Περιφερειών, που έχει εφαρμόσει η Περιφέρεια Πελοποννήσου αποκάλυψε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου στον δημοσιογράφο Νίκο Υποφάντη στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

 «Εξωστρέφεια, σχεδιασμός, αποτελεσματικότητα, σκληρή δουλειά. Είναι οι μαγικές λέξεις, εάν θέλει κάποιος να είναι πραγματικά ωφέλιμος.

Η δική μας Περιφέρεια από το 2011 με επικεφαλής τον Πέτρο Τατούλη το πρώτο πράγμα που εφάρμοσε ήταν η εξωστρέφεια».

Η κυρία Νικολάκου τόνισε μάλιστα ότι η αρωγή των επιχειρηματιών είναι καθοριστικής σημασίας για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία δεν κάνει «εκπτώσεις» στο συγκεκριμένο ζήτημα.

«Μαζεύεις επιχειρηματίες και τους βοηθάς, είμαστε απόλυτοι σε αυτό. Οι  μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν πολλά προβλήματα, άρα δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να συμμετέχουν σε τόσο μεγάλα γεγονότα, όπως είναι η Food Expo και άλλες εκθέσεις του εξωτερικού».

Η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης  κάλεσε ακόμα τους τηλεθεατές «να ζήσουν την εμπειρία της Πελοποννήσου τώρα αλλά και σε όλη τη διάρκεια του χρόνου και να απολαύσουν τα προϊόντα που έχει «αυτός ο ευλογημένος τόπος», αναφέροντας χαρακτηριστικά το λάδι, τις ποικιλίες του μοσχοφίλερου αλλά και την ‘βασίλισσα’ της Πελοποννήσου, την ελιά καλαμών, που αποτελεί διεθνές brand».

Παρακολουθείστε τις δηλώσεις της Ντίνας Νικολάκου στο παρακάτω λινκ: